,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,پ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, , - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

khabarnamema
khabarnamema


شما از پرتال ممتاز در سايت آشپزي آكا بخش آموزش آشپزي آكا و طرز تهيه هزاران غذا و آشپزي آسان قسمت انواع غذاهاي رژيمي- غذاي رژيم لاغري جسيكا سيمپسون بازديد مي كنيد اميدواريم بپسنديد آكاايران به نقل از برترين ها : در سال ۲۰۱۳ ميلادي، جسيكا سيمپسون، زايمان كرد و فرزندش دومش، Ace را به دنيا آورد. اين دومين زايمان در دوسال گذشته بود و باعث شد تا سيمپسون دچار اضافه وزن شود. از اين رو دنبال رژيم سالمي بود تا بتواند در كوتاه ترين زمان، وزن زيادي كم كند.
در اين رژيم غذايي انواع سبزيجات وجود داشت كه او هر روز آن را تهيه و ميل مي كرد و توانست در عرض دو هفته حدود ۳٫۵ كيلوگرم از وزنش را كاهش دهد. براي امتحان كردن اين رژيم، دستور تهيه اين غذا را برايتان نوشته ايم. امتحان كنيد بلكه شما هم موفق شديد خيلي زود از شر چربي هاي بدشكل خلاص شويد.
تخم‌مرغ ايتاليايي و كاسه سبزيجات
غذاي رژيم لاغري جسيكا سيمپسون غذاي رژيم لاغري جسيكا سيمپسون






مواد لازم

• ۴۵۰ گرم گوجه‌فرنگي گيلاسي، خرد شده
• يك عدد فلفل دلمه‌اي سبز، خرد شده
• يك عدد كدوسبز، خرد شده
• يك عدد پياز خلالي
• دو حبه سير رنده شده
• نصف قاشق چايخوري ريحان خشك
• نصف قاشق چايخوري فلفل سياه
• ۴ عدد تخم‌مرغ درشت
• نصف پيمانه پنير پارمسان رنده شده

طرز تهيه
۱٫ فر را با دماي ۴۰۰ درجه فارنهايت گرم كنيد.
۲٫ گوجه فرنگي، فلفل، كدو، سير، پياز، ريحان، نمك و فلفل را در يك تابه با كمي روغن تفت دهيد. آنها را بايد حدود ۳۰ دقيقه با كمترين روغن ممكن تفت دهيد تا كاملا پخته و طلايي شوند.
۳٫ كف كاسه هاي سفالي (رامكين) را با روغن چرب كنيد. سبزيجات را ميان آنها تقسيم كنيد. با قاشق، وسط سبزيجات را باز كنيد و يك عدد تخم مرغ در هر كدام بشكنيد.
۴٫ روي مواد پنير پارمسان بريزيد و آنها را به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقيقه در فر قرر دهيد تا پخته و سطح آنها طلايي شود.
ارزش غذايي (براي يك كاسه)
• كالري: ۱۵۷
• چربي: ۶ گرم
• چربي اشباع شده: ۲ گرم
• چربي ترانس: ۰ گرم
• كلسترول ۱۹۱ ميلي‌گرم
• سديم: ۴۵۵ ميلي‌گرم
• كربوهيدرات: ۱۵ گرم
• فيبر: ۳ گرم
• پروتئين: ۱۲ گرم
• كلسيم: ۱۴۲ ميلي‌گرم




گردآوري آشپزي ممتاز


  • سوپ عدس رژيمي مخصوص رژيم غذايي ديابت نوع ۲ – طرز تهيهايران
  • استيك گوشت -غذاي رژيمي براي كم خوني دو – ممتاز
  • كوكوي اسفناج رژيم غذايي ديابت – طرز تهيهايران
  • كتلت تن ماهي و ذرت رژيم غذايي براي كلسترول خون بالا – ممتاز
  • خوراك مرغ مخصوص رژيم غذايي ديابت – ممتاز
  • نان گوجه فرنگي -رژيم غذايي براي چربي خون – ممتاز






ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۷:۵۵ ] [ sooroosh ] [ نظرات (0) ]
طرز تهيه ترشي انجير


مواد لازم :

انجير 2 كيلو گرم
شكر 750 گرم
آب 1 ليوان
دارچين 1 قاشق غذا خوري
سركه به مقدار لازم



طرز تهيه :
شكر , سركه , آب و دارچين را در ظرفي جوشانده و انجيرهاي شسته شده را به آن اضافه كنيد و اجازه دهيد مواد چند جوش بخورند. مواد را از روي حرارت برداشته و 24 ساعت كنار بگذاريد و اين كار را 3 روز تكرار كنيد و روز سوم مواد را داخل ظرف مناسب ريخته و درجايي خنك قرار دهيد تا ترشي خوب جا افتاده شود.
منبع : namnak.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۰:۲۱ ] [ sooroosh ] [ نظرات (0) ]

آماده سازي: 5 دقيقه
مدت انتظار: 5 دقيقه
مجموعاً: 10 دقيقه
مواد لازم : براي 2 نفر

هندوانه (بدون هسته - تكه تكه شده) 1 فنجان
كيوي (بدون پوست و خرد شده) 1 عدد
يخ 2 تكه
موز يخ زده و حلقه شده 1 عدد
آب سيب 1/4 فنجان



طرز تهيه:
هندوانه، كيوي، موز، آب سيب و يخ را در دستگاه غذاساز يا مخلوط كن بريزيد و با سرعت بالا به مدت 30 ثانيه مخلوط كنيد تا كاملا نرم و يكدست شوند.

اسموتي را در ليوان هاي دلخواه ريخته و بلافاصله سرو كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۲:۴۰ ] [ sooroosh ] [ نظرات (0) ]

طرز تهيه ي آش آلو قرمز





مواد لازم :

سبزي آش يك كيلوگرم
گوشت چرخ كرده 300 گرم
آلو قرمز 500 گرم
پياز متوسط چهار عدد
لوبيا قرمز و عدس و بلغور گندم و برنج هر كدام يك پيمانه
نعنا خشك دو قاشق سوپخوري
نمك، فلفل و روغن به ميزان لازم



طرز تهيه :
دو عدد از پيازها را پس از خرد كردن داخل قابلمه‌اي به همراه روغن تفت مي‌دهيم. سپس گوشت چرخ كرده را اضافه كرده و به تفت دادن ادامه مي‌دهيم. نمك و فلفل زده و در ظرف را گذاشته تا گوشت بپزد. سپس داخل تابه‌اي دو عدد پياز باقي مانده را خلال كرده و به همراه مقداري روغن تفت مي‌دهيم تا طلايي شود.پس از طلايي شدن نعنا خشك را افزوده و دو دقيقه ديگر هم تفت مي‌دهيم.

مقداري از پياز داغ و نعنا را براي تزيين كنار مي‌گذاريم. لوبيا را كه از 24 ساعت قبل خيس كرده‌ايم به همراه سه ليوان آب جوش به گوشت اضافه مي‌كنيم. پس از نيم پز شدن لوبيا، عدس و بلغور را كه از يك ساعت قبل خيسانده‌ايم به آن افزوده و صبر مي‌كنيم تا حبوبات نيم‌پز شود. بعد برنج را افزوده تا به همراه بقيه حبوبات بپزد. سبزي آش را داخل قابلمه ريخته و پس از پنج دقيقه آلوها را مي‌افزاييم و حرارت را كم مي‌كنيم تا آش جا بيفتد. در آخر آش را در ظرف مورد نظر ريخته و با نعنا و پياز داغ تزيين مي‌كنيم.
اين آش در فصل سرما مي‌تواند يكي از خوشمزه‌ترين آش‌ها باشد به شرطي كه تا آلو قرمز در بازار هست آن را تهيه، هسته‌اش را جدا و در فريزر نگهداري كنيد و در فصل سرد سال از آن استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۱:۰۰ ] [ sooroosh ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 28
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب